Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
GYORS ÉRKEZÉS KÜLSŐ KÉSZLETRŐL!
MPL SZÁLLÍTÁS MÁR 990 Ft-ól!
ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Szállítás és fizetési módok

Szállítási díjak:

FoxPost Csomagautomata:

1.250 Ft

( A megrendelés átvétele Foxpost csomagautomatában előre utalás vagy a rendelést követő online Bankkártyás fizetés esetén lehetséges )

MPL Házhozszállítás futárszolgálattal előre utalás:

1.650 Ft

MPL Postán maradó szállítás:

Előre utalás vagy a rendelést követő online Bankkártyás fizetés esetén:

990 Ft 

Postán utánvéttel fizetve: utánvétel díja + 350 Ft

MPL Házhozszállítás futárszolgálattal Utánvét:

1.990 Ft

utánvétel díja + 350 Ft

 

Megjegyzés: 60.000 Ft feletti megrendelések esetén a Fizetés utánvétellel nem fizethető.

 

Átvétellel és Szállítási idővel kapcsolatos Információk

 

FOXPOST CSOMAGAUTOMATA

Ha nem szeretnél várni a futárra, megrendelésed átveheted Foxpost csomagautomatában.

A megrendelés átvétele Foxpost csomagautomatában előre utalás vagy a rendelést követő online Bankkártyás fizetés esetén lehetséges. 

A rendelés leadásánál fontos a helyes telefonszám megadása mert ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, SMS-ben vagy Viber üzenetben kapsz értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak a címzett által ismert nyitókóddal nyitható az automata megfelelő ajtaja. Az sms tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából. 

Egyszerű csomagkövetés és csomagátvétel

https://foxpost.hu/csomagatvetel

 

Fizetési Információk

Szállítási költség díja: 1250.- forint

A megrendelés átvétele Foxpost csomagautomatában előre utalás vagy a rendelést követő online Bankkártyás fizetés esetén lehetséges.

Szállítási idő: A csomag feladását követő 2-3 munkanap

Őrzési idő automatában: 3 Nap a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak!

 

Házhozszállítás MPL futárszolgálattal

Magyar Posta Logisztika (MPL) csomagküldő szolgálat. Csomagok szállítása munkanapokon 8-16 közötti időpontban!

Fontos: 2024 Július 1-től változások az MPL házhozszállítása kapcsán!

Július 1-től az egymást követő kétszeri kiszállítás megszűnik! Ez azt jelenti ha az első kézbesítés sikertelen az azt követő munkanap Postára helyezik a csomagod, ahol még 5 munkanapig átvehető, erről a futár értesítőt hagy neked illetve email-ben és sms-ben is értesít az MPL. Ha az őrzési idő alatt nem történt átvétel vagy a címzett rendelkezése alapján nem történt ismételt kézbesítési kísérlet, az őrzési idő lejártát követően, külön értesítésben jelzett munkanapon Újra, másodjára megkísérli az futár kézbesíteni a csomagod.  Sikertelen másodszori kézbesítést követően a csomag visszaszállításra kerül a feladó-cégünk részére.

Fontos!

Kérjük, a megrendelési lap kitöltésekor a mobiltelefonszám megadását különben nem tudjuk elfogadni a megrendelést.

Fizetési Információk

Utánvétes fizetés

Szállítási költség díja: 1990.- forint

utánvétel díja + 350 Ft

Ön a csomagot átvételkor fizeti ki a futárnak (megrendelt termék értéke+szállítási díj )

Szállítási idő: A csomag feladását követő 1-2 munkanap

Megjegyzés: 60.000 Ft feletti megrendelések esetén a Fizetés utánvétellel nem fizethető.

 

Fizetés előre utalással

Szállítási költség díja: 1650.- forint

Ön előre bankszámlánkra utalja a megrendelés összegét

(megrendelt termék+szállítási díj )

 

Adataink banki átutaláshoz:

Cégnév: Rádó-Táncoscipő Kft

Cím: 2363 Felsőpakony, Arany János u. 15/A

Számlavezető bank: OTP

Forint bankszámlaszámunk: 11742300-21447714-00000000

Swift kód: OTPVHUHB

IBAN: HU47 1174 2300 2144 7714 0000 0000

 

Fizetés Postán maradó csomagként

Szállítási költség díja: 990.- forint

utánvétel díja + 350 - forint

A csomag postán történő átvétele. Utánvét esetén Ön a csomagot átvételekor fizeti ki a Postán (megrendelt termék értéke+szállítási díj ) 

Kérjük legyen Önnél érvényes okirat!

Szállítási idő: A csomag feladását követő 1-2 munkanap

Őrzési idő: 5 Munkanap

Megjegyzés: 60.000 Ft feletti megrendelések esetén a Fizetés utánvétellel nem fizethető.

 

Fontos: Ha a csomagot a vásárló nem veszi át és a futárszolgálat visszaküldi számunkra, a továbbiakban leadott rendelések kizárólag ÁTUTALÁS esetén teljesülhetnek!

 

FIZETÉSI MÓDOK

Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.

Banki átutalás: A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.

OTP SIMPLEPAY bankkártyás fizetés: A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását.

Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

További információ: https://simple.hu/ 

 

 

 

 

Visszaküldés-Csere

Kérjük minden esetben vedd fel velünk a kapcsolatot, ha szeretnéd visszaküldeni a terméket. Visszaküldési szándékod jelezheted nekünk a termék átvételének vagy átadásának napjától számítva 14 naptári napon belül telefonon vagy e-mailben.

E-mail: info@heelselit.hu

Telefon: 06 30 440 6812

 

Visszaküldés folyamata:

Nem megfelelő méret esetén kérjük küld vissza a terméket az alábbi visszaküldési útmutató alapján.

Kérjük vedd figyelembe, hogy méret probléma esetén csak azokat a termékeket tudjuk cserélni vagy  visszatéríteni, amelyek még nem voltak használva és sérülésmentesen érkeznek vissza ezért kérünk, hogy már a próba folyamán légy elővigyázatos.

A termék sérülésmentes visszaérkezése után a termék vételárát minden esetben Visszautaljuk / Visszatérítjük a vevő által megadott bankszámlaszámra! Az utalás időpontjáról folyamatos tájékoztatást nyújtunk SMS-ben, e-mail-ben és telefonon. 

A kívánt, másik terméket Új rendelés leadásával tudod megrendelni!

Fontos: Ha a visszaküldött termék akció vagy kedvezmény alatt állt a termék akciós vagy kedvezményes ára kerül visszatérítésre! Új rendelés leadásánál a megrendelt termék aktuális ára érvényes.

Minőséggel kapcsolatos hiba esetén:

Kérjük, ha nem vagy megelégedve a cipő minőségével vagy hibát észlelsz vedd fel velünk a kapcsolatot. Ha lehetséges készíts róla fotót, amit elküldhetsz nekünk e-mail címünkre info@heelselit.hu 

Útmutató:

  1. Csomagold be biztonságosan a visszaküldeni kívánt terméket, rakd be mellé a dobozba a termékhez kapott számlát.
    A terméket ugyanabba a dobozban helyezd vissza sérülésmentesen! 
    Kérjük direkt a cipős dobozra ne ragassz feladó címkét!
    Ne felejtsd, hogy csak azokat a termékeket lehet visszaküldeni, amelyek még nem voltak használva!
  2. Add fel a terméket a neked megfelelő csomagküldő szolgálattal a Rádó-Táncoscipő Kft 2363 Felsőpakony Arany János utca 15 A címezve.
    A visszaküldéssel járó költségeket sajnos nem tudjuk vállalni így a visszaküldés költsége a vásárlót terheli! 
    Tartsd meg a feladás után járó vényt / dokumentumot amíg megérkezik hozzánk mert az elveszett küldeményért nem tudunk felelőséget vállalni! 
  3. Miután sérülésmentesen visszaérkezett hozzánk a termék a megadott bankszámlaszámra vissza utaljuk a termék vételárát! 

 

A Fehérneműk, Bikinik visszaküldése higiéniai okokból nem lehetséges ezért kérünk ellenőrizd a mérettáblázatot vagy rendelés előtt, további kérdés esetén készséggel segítünk!