Szállítás és fizetési módok
Szállítási díjak:
FoxPost Csomagautomata:
1.250 Ft
( A megrendelés átvétele Foxpost csomagautomatában előre utalás vagy a rendelést követő online Bankkártyás fizetés esetén lehetséges )
MPL Házhozszállítás futárszolgálattal előre utalás:
1.650 Ft
MPL Postán maradó szállítás:
Előre utalás vagy a rendelést követő online Bankkártyás fizetés esetén:
990 Ft
Postán utánvéttel fizetve: utánvétel díja + 350 Ft
MPL Házhozszállítás futárszolgálattal Utánvét:
1.990 Ft
utánvétel díja + 350 Ft
Megjegyzés: 60.000 Ft feletti megrendelések esetén a Fizetés utánvétellel nem fizethető.
Átvétellel és Szállítási idővel kapcsolatos Információk
FOXPOST CSOMAGAUTOMATA
Ha nem szeretnél várni a futárra, megrendelésed átveheted Foxpost csomagautomatában.
A megrendelés átvétele Foxpost csomagautomatában előre utalás vagy a rendelést követő online Bankkártyás fizetés esetén lehetséges.
A rendelés leadásánál fontos a helyes telefonszám megadása mert ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, SMS-ben vagy Viber üzenetben kapsz értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak a címzett által ismert nyitókóddal nyitható az automata megfelelő ajtaja. Az sms tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából.
Egyszerű csomagkövetés és csomagátvétel
https://foxpost.hu/csomagatvetel
Fizetési Információk
Szállítási költség díja: 1250.- forint
A megrendelés átvétele Foxpost csomagautomatában előre utalás vagy a rendelést követő online Bankkártyás fizetés esetén lehetséges.
Szállítási idő: A csomag feladását követő 2-3 munkanap
Őrzési idő automatában: 3 Nap a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak!
Házhozszállítás MPL futárszolgálattal
Magyar Posta Logisztika (MPL) csomagküldő szolgálat. Csomagok szállítása munkanapokon 8-16 közötti időpontban!
Fontos: 2024 Július 1-től változások az MPL házhozszállítása kapcsán!
Július 1-től az egymást követő kétszeri kiszállítás megszűnik! Ez azt jelenti ha az első kézbesítés sikertelen az azt követő munkanap Postára helyezik a csomagod, ahol még 5 munkanapig átvehető, erről a futár értesítőt hagy neked illetve email-ben és sms-ben is értesít az MPL. Ha az őrzési idő alatt nem történt átvétel vagy a címzett rendelkezése alapján nem történt ismételt kézbesítési kísérlet, az őrzési idő lejártát követően, külön értesítésben jelzett munkanapon Újra, másodjára megkísérli az futár kézbesíteni a csomagod. Sikertelen másodszori kézbesítést követően a csomag visszaszállításra kerül a feladó-cégünk részére.
Fontos!
Kérjük, a megrendelési lap kitöltésekor a mobiltelefonszám megadását különben nem tudjuk elfogadni a megrendelést.
Utánvétes fizetés
Szállítási költség díja: 1990.- forint
utánvétel díja + 350 Ft
Ön a csomagot átvételkor fizeti ki a futárnak (megrendelt termék értéke+szállítási díj )
Szállítási idő: A csomag feladását követő 1-2 munkanap
Megjegyzés: 60.000 Ft feletti megrendelések esetén a Fizetés utánvétellel nem fizethető.
Szállítási költség díja: 1650.- forint
Ön előre bankszámlánkra utalja a megrendelés összegét
(megrendelt termék+szállítási díj )
Adataink banki átutaláshoz:
Cégnév: Rádó-Táncoscipő Kft
Cím: 2363 Felsőpakony, Arany János u. 15/A
Számlavezető bank: OTP
Forint bankszámlaszámunk: 11742300-21447714-00000000
Swift kód: OTPVHUHB
IBAN: HU47 1174 2300 2144 7714 0000 0000
Fizetés Postán maradó csomagként
Szállítási költség díja: 990.- forint
utánvétel díja + 350 - forint
A csomag postán történő átvétele. Utánvét esetén Ön a csomagot átvételekor fizeti ki a Postán (megrendelt termék értéke+szállítási díj )
Kérjük legyen Önnél érvényes okirat!
Szállítási idő: A csomag feladását követő 1-2 munkanap
Őrzési idő: 5 Munkanap
Megjegyzés: 60.000 Ft feletti megrendelések esetén a Fizetés utánvétellel nem fizethető.
Fontos: Ha a csomagot a vásárló nem veszi át és a futárszolgálat visszaküldi számunkra, a továbbiakban leadott rendelések kizárólag ÁTUTALÁS esetén teljesülhetnek!
FIZETÉSI MÓDOK
Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.
Banki átutalás: A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.
OTP SIMPLEPAY bankkártyás fizetés: A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását.
Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.
További információ: https://simple.hu/
Visszaküldés-Csere
Kérjük minden esetben vedd fel velünk a kapcsolatot, ha szeretnéd visszaküldeni a terméket. Visszaküldési szándékod jelezheted nekünk a termék átvételének vagy átadásának napjától számítva 14 naptári napon belül telefonon vagy e-mailben.
E-mail: info@heelselit.hu
Telefon: 06 30 440 6812
Visszaküldés folyamata:
Nem megfelelő méret esetén kérjük küld vissza a terméket az alábbi visszaküldési útmutató alapján.
Kérjük vedd figyelembe, hogy méret probléma esetén csak azokat a termékeket tudjuk cserélni vagy visszatéríteni, amelyek még nem voltak használva és sérülésmentesen érkeznek vissza ezért kérünk, hogy már a próba folyamán légy elővigyázatos.
A termék sérülésmentes visszaérkezése után a termék vételárát minden esetben Visszautaljuk / Visszatérítjük a vevő által megadott bankszámlaszámra! Az utalás időpontjáról folyamatos tájékoztatást nyújtunk SMS-ben, e-mail-ben és telefonon.
A kívánt, másik terméket Új rendelés leadásával tudod megrendelni!
Fontos: Ha a visszaküldött termék akció vagy kedvezmény alatt állt a termék akciós vagy kedvezményes ára kerül visszatérítésre! Új rendelés leadásánál a megrendelt termék aktuális ára érvényes.
Minőséggel kapcsolatos hiba esetén:
Kérjük, ha nem vagy megelégedve a cipő minőségével vagy hibát észlelsz vedd fel velünk a kapcsolatot. Ha lehetséges készíts róla fotót, amit elküldhetsz nekünk e-mail címünkre info@heelselit.hu
Útmutató:
- Csomagold be biztonságosan a visszaküldeni kívánt terméket, rakd be mellé a dobozba a termékhez kapott számlát.
A terméket ugyanabba a dobozban helyezd vissza sérülésmentesen!
Kérjük direkt a cipős dobozra ne ragassz feladó címkét!
Ne felejtsd, hogy csak azokat a termékeket lehet visszaküldeni, amelyek még nem voltak használva! - Add fel a terméket a neked megfelelő csomagküldő szolgálattal a Rádó-Táncoscipő Kft 2363 Felsőpakony Arany János utca 15 A címezve.
A visszaküldéssel járó költségeket sajnos nem tudjuk vállalni így a visszaküldés költsége a vásárlót terheli!
Tartsd meg a feladás után járó vényt / dokumentumot amíg megérkezik hozzánk mert az elveszett küldeményért nem tudunk felelőséget vállalni! - Miután sérülésmentesen visszaérkezett hozzánk a termék a megadott bankszámlaszámra vissza utaljuk a termék vételárát!
A Fehérneműk, Bikinik visszaküldése higiéniai okokból nem lehetséges ezért kérünk ellenőrizd a mérettáblázatot vagy rendelés előtt, további kérdés esetén készséggel segítünk!